Seminář

10.03.2009 12:17

Můj první dvoudenní tréninkový seminář

Když jsem slyšel o semináři ve Vyškově pod vedením Luboše Pokorného, nevěděl jsem, jestli tam mám jet. Měl jsem strach, obavy, že nic nebudu umět, že si tam budu připadat jako hlupák. Co tam bude za lidi, jak se budou na mě dívat? A neustále jsem se ptal, co se můžu vlastně za dva dny naučit?

Dneska, když jezdím na semináře tak se těším, protože vím, že se tam setkám se svými přáteli, kteří sdílí stejnou myšlenku jako já. Vždy se těším, jak se něco nového naučím, jak něco zažiju, jen nějakou malou věc, nějaký detail. A také se na semináři učíme sami od sebe. Podle mých zkušeností je seminář velice důležitý. Setkávají se tam lidi, kteří jsou dobří a poctiví studenti, se kterými mohu mít trénink a mohu se od nich učit. Mohou mi předat zkušenosti ze svých tréninků a také mi vysvětlit, co studovat, ukázat detaily.

Pokud mohu poradit novým studentům, tak využívejte těchto seminářů. Máte tam možnost se setkat i s jinými učiteli. Každý učitel učí jinak a každý má jiný náhled na stejnou věc. A právě zde máte možnost se dívat na jednu věc více očima. Každý učitel ukazuje něco jiného, jak on to vidí, jak on to cítí, jaký je člověk a z toho se můžete učit. Můžete si s lidmi na semináři popovídat o jejich i svých zkušenostech a navzájem si je předávat. Na semináři je více času na trénink. Máte více času se věnovat studiu, uvolnit se. Trénink se stane Vaší součástí a bude plynout skrze Vás. Trénink doma je hodinu a půl, možná dvě. Každému člověku trvá, než se uvolní a plně se může věnovat tréninku, který může záhy skončit, ale na semináři jsou tři a více tréninků v jeden den. Máte více času se uvolnit stát se součástí. Můžete zapomenout na své problémy a věnovat se studiu budo. Já jsem šťastný, když mohu jezdit studovat na seminář. I když jsem poslední den unavený, jsem šťastný. Zkuste zažít tento pocit a pocítit tohle štěstí.

 

Vyhledávání

Kontakt

Shihan Jan Vlč Nám. děk. Františka Kvapila 21
Nezamyslice
+420 778 497 718