Hledání

26.03.2010 11:03

Hledání

Po návratu z jednoho semináře mě napadla myšlenka nebo spíše jsem si uvědomil, něco o čem jsem už dlouho slyšel. Bylo to ohledně mých chyb, které dělám během života a přitom jsem si je neuvědomoval nebo jsem si myslel, že je to normální. Stále mi bylo naznačováno, že je dělám a že to není správné.

Tímhle bych Vám chtěl povědět, abyste se nevěnovali jen chybám, které děláte během tréninku a přitom zapomínali na ty, které děláte během života. Nemusí to být chyby, mohou to být i Vaše určité vlastnosti, které může někdo vnímat jako špatné. Otevřete své srdce, ať je vidíte nebo můžete nalézt náznak, že tam jsou. Lidé kolem Vás mohou nějak naznačovat nebo i možná říct, co se jim nelíbí. Ale nespoléhejte se na to, že Vám to někdo řekne. Spíše vnímejte a hledejte.

Potom, až naleznete, se můžete z toho učit. Je to jako studium na tréninku. Naleznete a studujete. Také to může být něco, co Vám brání ve Vašem vývoji. Buďte si vědomi těchto chyb a kontrolujte si je. Ne každý člověk je bude respektovat. A může je někdo zneužít.

Vyhledávání

Kontakt

Shihan Jan Vlč Nám. děk. Františka Kvapila 21
Nezamyslice
+420 778 497 718